Doesburg haakt aan!
De Huiskamer van de stad wil een heel grote kerstboom gaan haken samen met alle Doesburgers.
We willen de boom in december a.s. voor De Linie 2 neerzetten.
Samen haken, samen aan iets groots werken verbindt. Wie heeft nog bolletjes katoen liggen? Breng ze dan graag naar ons toe. Wil je helpen? We gaan vierkantjes haken van 12 bij 12 cm, alle kleuren, steken en patronen mogen. Daarna gaan we ze aan elkaar naaien en op een groot metalen frame maken.Wij zijn altijd open van maandag tot en met vrijdagochtend van 10 tot 12.00 uur. Mocht u zelf niet in de gelegenheid zijn om de bolletjes katoen of de lapjes te brengen, dan komen we die bij u ophalen.
Meer informatie: De Huiskamer van de stad, De Linie 2, Doesburg, tel 06-30733789.
